اسلایدر

پیش بازی تاتنهام - پاناتینایکوس

$@ بارسلونا @$اخبار بارساو...
اخبار فوتبال
لینک دوستان
خرید موزن میکرو تاچ مکس">خرید موزن میکرو تاچ مکس
خرید عینک آفتابی">خرید عینک آفتابی
خرید هدیهhttp://">خرید هدیه
تبادل لینک">تبادل لینک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sport و آدرس behnam111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ترکیب احتمالی

تاتنهام

Lloris
Walker, Caulker, Vertonghen, Naughton
Lennon, Sandro, Huddlestone, Townsend
Sigurdsson
Defoe
 
 
 
 
 
-آندره ویلاس بوآس مجبورست بدون اسکات پارکر بازیکن مصدوم بلند مدت خود,یونس کابول و بنویت آسوو اکوتو تیمش را به میدان بفرستند؛  همچنین به تازگی گرت بیل و مایکل داوسون نیز با مصدومیت از ناحیه همسترینگ روبرو شده اند و به این بازی نخواهند رسید. در حالی که بازیکنان اصلی دیگری چون ویلیام گالاس,موسی دمبله و کلینت دمپسی ممکن است در این بازی به استراحت بپردازند  تا به بازیکنان جوانی چون آندروس تون سند و کیلی نئوقتون از ابتدا در ترکیب فرصت بازی داده شود.
 

خوان رومن روچا سرمربی پاناتینایکوس یونان می تواند پنجشنبه شب با ترکیبی کامل و با تمام قوا به میهمانی تاتنهام در وایت هارت لین برود و ممکن است از ترکیبی که در پیروزی روز دوشنبه برابر پانیونیوس به کار گرفت در بازی برابر تاتنهام نیز استفاده کند.

ظاهرا از توچه مهاجم اسپانیایی در نوک خط حمله و ابراهیم سیسوخو در پشت او استفاده خواهد شد در حالی که  در قلب خط دفاعی با تجربه این تیم که گیوکاس و والسکس حضور دارند انتظار نمیرود تا تغیری انجام شود هر چند که ممکن است از آندره پینتو جوان آینده دار پاناتینایکوس در خط دفاعی استفاده شود.


  آیا می دانستید؟

  • تاتنهام در پنج بازی این فصل خود  در لیگ اروپا هنوز شکست نخورده در حالی که آنها تنها یک بار موفق به کسب پیروزی و چهار بار به تساوی رسیده اند.

  • جرمین دفو ( تصویر سمت راست )  با سه گل زده بهترین گلزن تاتنهام در این فصل لیگ اروپا می باشد و به جز این بازیکن تنها مایکل داوسون و گیلفی سیگاردسون در این فصل از رقابت ها در لیگ اروپا برای تاتنهام موفق به گلزنی شده اند.

  • یک تساوی می تواند برای صعود تاتنهام به دور بعد این رقابت ها کافی باشد اما با این اوصاف  تاتنهام در صورت  شکست احتمالی لاتزیو برابر ماریبور باعث می شود تا تاتنهام به عنوان صدرنشین گروه جی راهی دور بعد شود.

  • پاناتینایکوس در تاریخ رقابت های خود تنها یک بار موفق به شکست دادن تیم های انگلیسی شده  که به سال 2001 برابر آرسنال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مربوط می شود.

  • شاگردان خوان رومن روچا در هر دو بازی خارج از خانه در این فصل از رقابت های لیگ  اروپا بدون زدن حتی یک گل باخته اند.

  • توچه ,مهاجم اسپانیایی تبار این باشگاه یونانی با دو گل زده بهترین گلزن تیمش در رقابت های این فصل لیگ اروپا می باشد که یکی از آنها برابر تاتنهام از دور رفت این مسابقات به ثمر رسید.

  • بازی اخیر این دو تیم در مرحله گروهی این فصل لیگ اروپا  با نتیجه تساوی 1-1 به پایان رسید که اولین مصاف این دو تیم در یک بازی رقابتی بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 17 آذر 1391برچسب:پیش بازی تاتنهام -, پاناتینایکوس,خبر,/عکس,, ] [ 9:51 ] [ بهنام ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید . مدیر وبلاگ بهنام . با ما تبادل لینک کنید
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 378
بازدید دیروز : 257
بازدید هفته : 925
بازدید ماه : 760
بازدید کل : 142826
تعداد مطالب : 467
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1



ریش تراش سه تیغ فیلیپس (مدل 6970)



سلام به تمام بازدید کنندگان از این وب.behnam111.loxblog.com
.
ابزار پرش به بالا
بازی اورجینال PES 2014 ساعت اسپرت طرح رولکس مارک WALAR

امارگیر حرفه ای سایت